Integralni krekeri sa semenkama – zdravo i jednostavno

Najrazličitiji krekeri su pogodni ako ste na hrono israni. Možete ih jesti uz doručak, ručak ili večeru. Ukusni su i veoma praktični, jer ne iziskuju previše vremena za pripremu, niti se koriste skupi sastojci. Možete samo nih konzumirati, ali savetujemo da budete kreativni, pa uz hrono doručak i ručak ih kombinujte sa sosovima, namazima i dr.

U nastavku vam dajemo recept za integralne krekere sa semenkama. Savršeni su za sve one koji žele da se hrane zdravo.

Intergralni krekeri sa semenkama recept

Integralni krekeri sa semenkama recept

Potrebni sastojci:

  • miks različitih semenki (lan, čia, crni i beli susam, suncokret i drugo po želji) maksimalno jedna šolja,
  • integralno brašno 150 gr,
  • ovsene mekinje 150 gr,
  • maslinovo ulje ili hladno ceđeno suncokretovo 75 ml,
  • so nepuna kašičica i
  • mlaka voda 150 ml.

Način pripreme:

  1. Zagrejte rernu na 190°C.
  2. U odgovarajuću posudu stavite sve suve sastojke, dodajte ulje i sipajte po malo vode uz kontinuirano mešanje. Kad dobijete testo, razvijte ga na 3 mm debljine.
  3. Posolite razvijeno testo s jedne strane, pa ga okrenite.
  4. Secite teso i pravite oblike po svojoj želji.
  5. Tepsiju obložite papirom za pečenje i poređajte isečene oblike od testa.
  6. Pecite najviše 25′ u već zagrejanoj rerni.

O osnovnim pravilima hrono dijete, pročitajte na: Hrono dijeta za savršenu liniju.

Savet!

Već smo naglasili da uz ove krekere možete kombinovati sve i svašta. Razni sosovi, paštete i namazi su odlični u kombinaciji sa integralnim krekerima sa semenkama.

Namaz od avokada ili semena bundeve, kao i domaća pileće pašteta su fenomenalna opcija za hrono doručak. Već znate da hrono večera treba da sadrži dosta salata, pa slobodno uz salatu uzmite i neki kreker, naročito na početku dijete.

Оставите одговор

Ваша адреса е-поште неће бити објављена.