Da li kikiriki goji? Saznajte koliko kalorija imaju kikiriki i kikiriki puter.

Ako ste pronašli ovaj članak, verovatno spadate među one koji umeju da „preteraju“ sa grickanjem kikirikija. Najčešće se kikiriki gricka dok smo zaokupljeni poslom ili gledanjem televizije. 

Grickalice uopšteno, naročito tokom večeri, nisu dobre. Toga smo svi svesni. Postavlja se često pitanje koliko gricakanje kikirikija može da nanese štete. Kikiriki je poznat po tome da donosi mnoge koristi, međutim ako se na uzima u prevelikim količinama može biti šetan po vaše telo. 

Više je nego jasno, ako preterujete sa kikirikijem, on može uticati na dobijanje suvišnih kilograma. Saznajte zašto?

Imate višak kilograma? Krenuli ste sa treninzima i planirate da uskladite svoju ishranu. Savetujemo da obratite pažnju na unos kikirikija ili putera od kikirikija. Razlog su kalorije.

da li kikiriki goji? kikiriki kalorije, kikiriki puter kalorije

Kikiriki i kikiriki puter kalorije

Kikiriki i proizvodi od kikirikija se mogu klasifikovati pod zdravu hranu, ali takođe mogu napraviti problem osobama koje su u režimu gubljenja kilograma. Ovo važi, ako svakodnevno premašujete normalnu dozu unosa kikirikija ili kikiriki putera.

Kikiriki će stimulisati povećanje kilograma, jer samo jedna šaka pečenog i usoljenog kikirikija vam donosi preko 150 kalorija. Ovolika količina kalorija, naročito u večernjim satima, će teško biti potrošena. Taj višak nepotrošenih kalorija će se skladištiti u vidu novih telesnih masnoća.

Posoljeni pečeni kikiriki će vam doneti i određenu količinu natrijuma. To dodatno može pomoći da vidite ceći broj kilograma na vagi.

Savetujemo: Jedite kikiriki, ali u umerenim količinima.

Precizno govoreći, šaka kikirikija (otprilike 28 grama) vam donosi:

  • Kalorija: 161
  • Masti: 14 grama
  • Natrijum: 5 mg
  • Vlakna: 2.5 grama
  • Ugljeni hidrati: 4.6 grama
  • Šećer: 1.3 grama
  • Proteini: 7.3 grama.

Kikiriki puter je nešto što svako treba da treba da ima svoje mesto u ishrani svake osobe. Omogućuje zdrave masti, neophodna vlakna i proteine, kao i veoma bitne minerale i vitamine. Ovo je namirnica koja mnogostruko pomaže u očuvanja zdravlja.

Za jedan obrok obično su dovoljne 2 velike kašike kikiriki putera. To je nešto preko 30 grama. Ovoliki unos kikiriki putera sadrži:

  • Kalorije: 185
  • Masti: 16 grama (od toga zasićene masti 3 grama).
  • Proteini: 8 grama
  • Ugljeni hidrati: 7 grama
  • Vlakna: 3 grama

Dve kašike kikiriki putera donose dobar deo dnevnih potreba za mnogim mineralima i vitaminima, i to:

  • Mangan: 30% potrebnog dnevnog unosa.
  • Magnezijum: 13%
  • Fosfor: 10%
  • Kalijum: 7%
  • Vitamin E: 10%
  • Niacin: 22%
  • Vitamin B6: 7%
  • Vitamin B9: 7%.

Kikiriki je namirnica koja se upotrebljava širom sveta, pa ne čudi što su vršena mnoga istraživanja o njegovom uticaju na zdravlje. Dobar broj istraživanja je imao za cilj da otkrije uticaj kikirikija na održavanje telesne težine.

Kikiriki je namirnica koja se upotrebljava širom sveta, pa ne čudi što su vršena mnoga istraživanja o njegovom uticaju na zdravlje. Dobar broj istraživanja je imao za cilj da otkrije uticaj kikirikija na održavanje telesne težine. Pokazalo se da osobe koje u ishrani imaju kikiriki ili kikiriki peuter u normalnim količinama imaju niži indeks telesne mase. Takođe, za ove osobe se pokazalo da su mnogo uspešnije u održavanju telesne težine.

Zaključak: Da li kikiriki i kikiriki puter goje?

Nedvosmisleno se može reći da konzumiranje kikirikija i kikiriki putera ima mnoge pozitivne efekte po zdravlje. Zbog zdravih masti i vlakana, konzumiranje kikiriki putera je preporučljivo i osobama koje žele da smanje kilograme.

Problem sa kikirikijem i kikiriki puterom može nastati ako unosite veće količine od optimalnih, jer se radi o visokokaloričnim namirnicama. Ne konzumirajte kikiriki u večernjim satima, jer nemate kad da utrošite višak kalorija. Obavezno vodite računa o dnevnom unosu kalorija i uživajte u jedinstvenom ukusu koji vam donosi kikiriki.

Komentar na “Da li kikiriki goji? Saznajte koliko kalorija imaju kikiriki i kikiriki puter.

Оставите одговор

Ваша адреса е-поште неће бити објављена.